less is more and simple is great



Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Δωράκια από τη Βυτίνα και τρία κεράκια.


Το Πάσχα του 2005 βρεθήκαμε για πέντε μέρες οικογενειακώς στην Αρκαδία. Τότε κάναμε και την πρώτη μας επίσκεψη στη Βυτίνα, 38 χλμ. από την Τρίπολη.  Ο καιρός όμως ήταν βροχερός ως όφειλε, Μ. Παρασκευή βλέπετε, κι έτσι δεν μπορέσαμε να σταματήσουμε σε κανένα από τα πανέμορφα χωριά του Μαίναλου. Τα διασχίσαμε αργά με το αυτοκίνητο και είδαμε μόνο τις κεντρικές πλατείες τους. Από τότε βρεθήκαμε άλλες δυο φορές στην Τρίπολη, χωρίς όμως τα παιδιά, κι έτσι δεν κάναμε την εκδρομή στο Μαίναλο που μου είχε μείνει απωθημένο! Όταν όμως την προηγούμενη εβδομάδα μού πρότεινε ο καλός μου να κατέβω μαζί του για τρεις μέρες στην Τρίπολη, φαντάζεστε  ποια ήταν η πρώτη μου σκέψη... η Νίκη και το Ονειροποιείο  της, φυσικά!  Έτσι λοιπόν βρέθηκα το προηγούμενο Σάββατο να απολαμβάνω το καφεδάκι μου στην πλατεία της Βυτίνας, παρέα με την Νίκη και τον άντρα της. Τα παιδάκια τους δεν είχα τη χαρά να τα γνωρίσω, ήταν στην γιαγιά τους, θα ξαναπάω όμως, οπότε θα γίνει κι αυτό.  Η γνωριμία μου με τη Νίκη δεν ήταν τίποτα λιγότερο απ' ό,τι είχα φανταστεί. Όσες φορές είχαμε μιλήσει στο τηλέφωνο, θυμάμαι την εντύπωση που μου είχε κάνει η γλυκιά και ήρεμη φωνή της.  Γλυκιά φωνή, γλυκός άνθρωπος... είχα σκεφτεί τότε και δεν έπεσα έξω.  Δυο ώρες καθίσαμε παρέα κι ήταν λες κι ήμασταν φίλες από παλιά. Και τι δεν είπαμε! Είχα βέβαια και τη χαρά να δω από κοντά τις δημιουργίες της Νίκης, αφού το κατάστημα που διατηρεί με τον άντρα της είναι στην πλατεία, κι έχω να σας πω πως δεν μας δείχνει ούτε το ένα εκατοστό απ' όσα φτιάχνει. Και εννοείται φυσικά πως τα χειροτεχνήματά της δεν υπολείπονται καθόλου σε γούστο και φαντασία από τα έτοιμα που διαθέτει το κατάστημα. Προσωπικά εντυπωσιάστηκα από τα γούρια, όλα από τα χεράκια της κι ούτε ένα ίδιο με κάποιο άλλο! Κι όπως ίσως φαντάζεστε, δεν έφυγα με άδεια χέρια!  Τα δωράκια μου, όλα χειροποίητα, τα βλέπετε στην πρώτη φωτο και στις δύο επόμενες: Δύο μπουκάλια κρασί που έχει φτιάξει ο άντρας της, το ένα μπουκάλι το φιλοτέχνησε η φιλενάδα μας με αμπελόφυλλα, ένα μπουκάλι με κλαδί ελιάς για να βάζω μέσα το λαδάκι μου, και δυο σελιδοδείκτες για τα κορίτσια μου, με την Άννα και τη Λόλα από το αναγνωστικό του δημοτικού της γενιάς μου. Το κρασί θα περιμένει το επόμενο οικογενειακό γεύμα, όσο για τη Λόλα και την Άννα, μετά τη φωτογράφιση κρύφτηκαν στα πρώτα βιβλία που βρέθηκαν μπροστά τους. Ντροπαλά τα κορίτσια!
Νίκη μου, τη χάρηκα πολύ τη συνάντησή μας! Και χάρηκα επίσης που επαληθεύτηκε η άποψή μου
σχετικά με το διαδίκτυο. Έχει δύο όψεις, όπως και τα νομίσματα. Με τον ίδιο τρόπο που μπορεί να απομονώσει τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, μπορεί και να τον φέρει κοντά σε άλλους ανθρώπους, ενδιαφέροντες κι αξιόλογους. Είναι καθαρά θέμα χρήσης. 



Πίνοντας τον καφέ μας με τη Νίκη, "τσίμπησα" και tip για decoupage σε κερί: Τοποθετούμε τη χαρτοπετσέτα γύρω από το κερί, το τυλίγουμε μετά με λαδόκολλα, εγώ τη στερέωσα με σιλοτέιπ όπως τα πακετάκια, ξαπλώνουμε το κερί επάνω σε χαρτί κουζίνας για να μη λερώσουμε και μετά το φυσάμε από πολύ κοντά με το σεσουάρ στη ζεστή σκάλα. Η λαδόκολλα γίνεται διάφανη σιγά-σιγά όσο ζεσταίνεται το κερί  κι' έτσι ενσωματώνεται η χαρτοπετσέτα. Κυλάμε το κερί επάνω στο χαρτί μέχρι να το φυσήξουμε ολόκληρο κι έπειτα αφήνουμε λίγο να κρυώσει. Ανοίγουμε τη λαδόκολλα κι έχουμε το αποτέλεσμα που βλέπετε. Δεν είναι δύσκολο. Αυτά τα κεριά είναι η πρώτη μου απόπειρα κι ομολογώ πως ενθουσιάστηκα. 







Σημείωση: Νίκη, μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις ποια κοπέλα σού έδωσε το συγκεκριμένο tip, γιατί εγώ δεν συγκράτησα το όνομά της και θα ήθελα πολύ να την ευχαριστήσω.

Update: Βρέθηκε η πηγή της ιδέας! Είναι το ιστολόγιο "Δημιουργία" της Κατερίνας κι εδώ είναι ο σύνδεσμος με τις οδηγίες, πολύ πιο κατατοπιστικές από τις δικές μου.  Κατερίνα, ένα ιδιαίτερο "ευχαριστώ" από εμένα!

24 σχόλια:

  1. Μάγδα,
    την φωτογραφία της συναντησής σου με την Νίκη, την είδαμε.Χαίρομαι που την γνώρισες και εσύ. Είναι έτσι όπως την περιγράφεις, άσχετα αν εγώ κάθισα μαζί της λιγότερο χρόνο από εσένα, τα ίδια αποκόμισα.Να είσαι καλά, να ξαναπάς.
    Επίσης ήθελα να σου πω ότι ΄΄τα σταυροδρόμια΄΄ τα έλαβα, με κάποια καθυστέρηση είναι αλήθεια. Εγώ όμως δεν καθυστέρησα καθόλου. ΄΄Το ρούφηξα΄΄το βιβλίο.
    Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να γράφεις. Και φυσικά να μας ενημερώσεις για το ...επόμενο.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία, ήμουν σίγουρη πως θα είχαμε τις ίδιες εντυπώσεις για τη Νίκη και το ονειροποιείο της! Δεν είναι τυχαίο που είμαστε μέλη της ίδιας "γειτονιάς"!
    Χαίρομαι που σου άρεσαν τα "Σταυροδρόμια" μου και μην ανησυχείς, θα σας ενημερώσω για οτιδήποτε καινούριο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο κορίτσια!
    Τι όμορφες αυτές οι γνωριμίες που οδηγούν σε φιλίες που πραγματικά αξίζουν!
    Να είστε πάντα καλά και να ανταμώνετε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι που ακολουθούμε όλες το δρομο που άνοιξαν οι Κρητικές!!!Να βρισκόμαστε βρε κορίτσια είναι τοσο ωραίο να τα λέμε απο κοντά!
    Και Μάγδα είναι έτσι όπως τα λες 2 όψεις όπως σ όλα τα πράγματα,αλλά όταν βρισκόμαστε είναι σα νάμαστε χρόνια μαζί.Αντε και οι υπόλοιπες...όσο για τη Νίκη μπορεί να μην την γνωρίζω προσωπικά αλλά έτσι τη φαντάζομαι απο τη ΦΩΝΗ!!!
    Η πρακτική του κεριού πρωτοτυπη και στα υπόψη. ΑΨΟΓΑΑΑΑΑ τα κεράκια, φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστικά έγιναν τα κεριά,ευχαριστούμε το που μοιράστηκες μαζί μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ, βρε φιλενάδα! Κοντεύουν να με πάρουν τα ζουμιά! Ωραία ήταν! Παρεούλα ,κουβεντούλα, ησυχία χωρίς παιδια...
    Κατά τα άλλα είναι λίγο υπερβολική και μιλάει και η συγγραφέας μέσα της στις περιγραφές!Όχι τίποτα άλλο αλλά δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες...

    Το τρυκ με τα κεριά νομίζω ότι το είχα δει στη Δημιουργία ,συγγνώμη αλλά δεν είμαι 100% σίγουρη. Αν κάποια θυμάται καλύτερα ας μας πει.
    Καλό βράδυ , πολλά- πολλά φιλιά στέλνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ ΕΛΕΝΑ, χαίρομαι πραγματικά που οι σχέσεις μας γίνονται σιγά-σιγά πιο σφιχτές!
    Φιλιά και καλό Σ/Κ!

    @ ΧΑΡΑ, αφού βρέθηκα εγώ από τη Χαλκιδική στη Βυτίνα, τα πάντα είναι δυνατά! Στην επιστροφή μας απολαύσαμε και το Ιόνιο από τον Αστακό και την Ήπειρο.
    Σου στέλνω θαλασσινά φιλιά!

    @ rena, δοκίμασέ το, είναι πανεύκολο και γρήγορο! Περιμένω τη Νίκη να μου θυμίσει ποια κοπέλα είχε την ιδέα!
    Την αγάπη μου και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Νίκη, το τσέκαρα, είναι όντως από το ιστολόγιο "Δημιουργία" και πρόσθεσα και το σχετικό link!

    Και όχι, δεν υπερβάλλω, ούτε καν συγγραφική αδεία! Και λίγα είπα... τα υπόλοιπα τα άφησα στη φαντασία των αναγνωστών-σχολιαστών!
    Καλό βράδυ και σ' εσένα και φιλιά σε όλη την οικογένεια :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μάγδα μου πόσο χαίρομαι που πέρασες θαυμάσια και ακόμα περισσότερο που συναντήθηκες με την γλυκιά Νίκη !!Πάντα τέτοια κοριτσάρες μου!!!Και αν σε φέρει ο δρόμος προς Βέροια, ξέρεις ,μία στάση στη φίλη Χρυσάνθη θάναι το καλύτερο δώρο !!!
    Φιλάκια γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Χρυσάνθη, έχω κάνει σημειώσεις... Όταν θα έρθω στη Βέροια, θα περάσω να πάρω και την Άννα (Διασκέσεις) με τα πιτσιρίκια της και θα έρθουμε να μας κεράσεις καφέ και γλυκό του κουταλιού στον κήπο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτά είναι τα ωραία!!!!!!!!
    Φιλάκιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Mats, mouts, Asteri mou! Filakia polla!

    Den mporo na grapso sto elliniko pliktrologio. Otan to gyrizo, anti gia grammata, mou vgazei koutakia :-(( :-((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πόσο όμορφα φαίνεται πως περάσατε!!! Αντε σας εύχομαι πολλές όμορφες νέες συναντήσεις!!!
    Λοιπόν και μένα μου τό κανε αυτό το με τα γράμματα ,μην αγχώνεσαι ο blogger φταίει ,κρατάει 1 με 2 μέρες!!!
    φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σούπερ το κερί! Σίγουρα θα το δικιμάσω! Καλό μήνα και καλο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παντα να συναντας και να γνωριζεις στη ζωη σου ομορφους ανθρωπους.Χαρηκα που τα κερακια σου εγιναν πολυ ομορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πέρασα απλά για να σου πω μια καλημέρα και να σε ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου !!
    Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να έχεις συχνά τέτοιες ευχάριστες συναντήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλώς σε βρήκα!!!!τι κόλπα είναι αυτά με τα κεριά;;μπράβο σου και σε ευχαριστώ που τα μοιράζεσαι μαζί μας!!!! :) στο Blog μου έχω κι εγώ κεριά αλλά τα διακόσμησα με ντεκουπάζ.να είσαι καλά!!!καλό υπόλοιπο καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα δυο μπουκαλάκια με το αμπελόφυλλο και το κλαδί ελιάς είναι υπέροχα, σκέτη τρέλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολυ ομορφα μπραβο σου κοιτα να τα χρεις σε περιμενω σπιτακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. που εισαι εσυυυυυυυυ?????ολα καλα????
    φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ neraiditsa
    @ iliolousti
    @ Δημιουργία
    @ Kiki
    @ maya:)
    @ Asteri
    @ love2love
    @ kitchenStories
    @ [handmade+art] x2

    σας ευχαριστώ πολύ-πολύ για την επίσκεψη, τα λόγια σας και την ανησυχία σας που δεν με βλέπετε στη "γειτονιά". Η αλήθεια είναι πως το καλοκαίρι, αν και δεν πήγα πουθενά, έκανα διακοπές απ' όλες τις χειμερινές ασχολίες μου και τώρα που συμμαζεύτηκα κι άρχισε η χρονιά και τα μαθήματα, προσπαθώ να βρω τους παλιούς ρυθμούς μου, αλλά για να είμαι ειλικρινής, δεν με βοηθάει και πολύ η διάθεσή μου. Με όλα αυτά που γίνονται και θα γίνουν, έχω χάσει κάθε όρεξη για δημιουργία :-(( Ελπίζω να μου περάσει σύντομα... Σας χαίρομαι που το παλεύετε και σας στέλνω από μια μεγάλη αγκαλιά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ένα βραβείο σε περιμένει από το ιστολόγιο μου!Φιλία πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή