less is more and simple is great



Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Πρώτη απόπειρα μεταμόρφωσης καπέλου φωτιστικού

Αφού είδα κάποιες μεταμορφώσεις φωτιστικών στην τακτική μου βόλτα στη "γειτονιά", είπα να επιχειρήσω κι εγώ κάτι ανάλογο, και αφού δε μου βρισκόταν κάτι σχετικό στο σπίτι, έπεσε στα χέρια μου ένα  κάπως φθαρμένο καπελάκι της αδερφής μου.

Μου φάνηκε μπελαλίδικο να το ντύσω με ύφασμα κι έτσι αποφάσισα να το μεταμορφώσω με εφημερίδες και αλευρόκολλα.
Αφού στέγνωσε καλά, το έβαψα με χρυσό σπρέι και τελείωσα με λίγο σκούρο κόκκινο, έτσι ώστε να δημιουργεί ιριδισμούς.
Δεν μπορώ να αποφασίσω ακόμα αν μου αρέσει ή όχι, πάντως μέχρι να μου έρθει κάποια καλύτερη ιδέα, δεν θα είναι "άσκεπη" η λάμπα!

2 σχόλια:

  1. Πολυυυυυ καλη ιδεα!!!!!!!...μμμ μου εδωσες ιδεες...Να σαι καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα που το ξαναβλέπω στη φωτογραφία νομίζω πως αυτό που δεν μου κολλάει καλά είναι το ύψος της βάσης του φωτιστικού, το οποίο όμως έδενε πολύ όμορφα με το καπέλο στην αρχική μορφή του. Ίσως θα έπρεπε να πάρω ένα καινούριο και να το φτιάξω με την τεχνική της χαρτοπετσέτας, ώστε να είναι πιο λείο και απέριττο. Αν έχετε κάποια καλύτερη ιδέα, ευπρόσδεκτη. Υποσχέθηκα βλέπετε στην αδερφούλα μου να της δώσω και εναλλακτική πρόταση για τη λάμπα της :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή